woensdag 10 februari 2021

Warme William

Warme William logeert twee weken in onze school.
Hij leert ons dat praten helpt als we ons onzeker, bezorgd,
eenzaam of verdrietig voelen.
Warme William is iemand die ECHT naar je luistert.
Hij leert ons dat je zelf ook een Warme William kan zijn door
de vriend te zijn die je zelf soms nodig hebt.
Wees een Warme William!

Samen met Warme William doen we ook mee aan de Vlaamse week
tegen pesten en daarom zetten we 4 stippen op onze hand.
Elke stip staat voor 1 afspraak tegen pesten:

            1. Ik vind pesten niet oké en zal er nooit aan meedoen!
            2. Ik praat erover als pesten mij bang of verdrietig maakt.
            3. Ik sluit niemand uit, voor mij hoort iedereen erbij!
            4. Ik zal altijd proberen op te komen voor iemand die gepest wordt.

STIP IT - Samen Tegen Iemand Pesten